.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازسازی جاده های مازندران در آستانه فصل بهار
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات گسترده لکه گیری و روکش آسفالت جاده های مازندران در آستانه فصل بهار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسن جهانیان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:در آستانه فصل بهار و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور هراز محدوده دوراهی چلاو تا تونل سپاه سر، روکش آسفالت زرگر شهر -دریا کنار شهرستان بابل و همچنین ساری- بهشهر محدوده رستم کلا در حال اجرا است.

 

او افزود: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده، بدیهی است ایمن کردن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.